Klickat hem myckeeeet! :D

Mycket reor, då får man passa på! Och jag behövde nya tröjor så snart kommer 10 tröjor till mig! 
Finns inget bättre än att köpa kläder! Så nu är jag på as bra humör! Hahah! När det gäller den punkten så är jag en äkta tjej! Kan gå runt i affärer i flera timmar utan att tröttna! Sen är det ett litet plus när det kommer i paket hem, då blir man överraskad och måsta pröva allt. Sen bör ju skorna komma någon gång denna veckan. 
Nya kläder och skor = Marta goes happy!
Här får ni bilder på allt! 
 
e-basics Röd Topp
e-basics Röd/vit rand Topp
Sara Kelly Gul Topp
jsfn basic Ljusturkos Topp
jsfn denim Svart Topp
 Orange/korallrosa Blus
 
jsfn Apelsingul Topp
jsfn Blåmönstrad Tunika
 

Kommentarer
Märta

Så kul! :D Skitsnyggt vart kommer den svarta och den vitblåmönstrade ifrån :D!
Alla var jättefina verkligen ! Ganska fränt att vi har nästan samma namn! Och typ samma klädstil! Fränt!
Ha en riktigt fin första advent ! :D
Kram
Märta!

2012-12-02 15:45:37
URL: http://hhaasstt.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0