Klippt mig! :D

Hej, hej! Nu är jag hemma ny klippt och med lite nya grejer, köpte en mössa, halsduk och ansiktsmask. Fick klippa håret ca.4 cm för jag hade så slitna toppar men det är ju bättre att ha kortare hår med mer typ kvalité än att ha längre men slitet. Och nu kommer jag nog inte behöva platta det längre för innan så avr det bara topparna som typ snurrade upp sig och nu när jag har det nyklipt så ser det inte alls ut så. Och det vara ju skönt om det fortsatte så för det är rätt jobbigt att behöva platta det, eller det är kanske inte så jobbigt men jag är för lat på morgonen för att göra det. Ska ta nån bild imorgon så får ni ser hur det ser ut :) 
Fredag imorgon ju, rätt skönt. Kommer få reda på vilket betyg jag fick på franska provet, vet inte om det komme rbli så bra för jag failade så jävla hårt, jag kunde allting på arbetspasset, lektionen innan franska och sen så belv jag så nervös så jag fattade typ inte hälften. Men godkännt borde det bli i alla fall. Sen ska jag ägentligen få redovisa 5 min talet imorgon, och det komme rju bli skönt att få det gjort också. På efter middan ska jag följa med Emma till stallet ochs en blir det dator resten av kvällen, haha! Nu ska jag bara läsa genom några bloggar lite snabbt och sne sova. 
 
Det får bli ett bild löst inlägg då jag har blid brist men imorgon ska jag ta kort på dte ja köpte idag så då blir det några nya bilder. God natt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0