Mitt drömbröllop

Ett inlägg från listan ;)
 
Mitt drömbröllop

Det hade skett ute vid havet på en stor klippa, jag och "han" och alla gästerna & prästen hades stått längst upp på klippan. 
Typ en sån klippa



Jag hade haft en fin vit klänning, inte "flufffluff" klänning utan en enkel, fin och stilren som den här typ..


Sen skulle jag vilja ha på mig vita converse, utsläppt lockigt hår & röda rosor i handen. Bröllopsfesten hade skett på stranden. Så vit bikini under kläningen. Tänk vilken annurlund bröllop det hade blivit med en bröllopsfest på stranden, med grillad mat sent på kvällen, folk pratar, danar, badar & grillar mat över öppen eld. 
 
Hahah! Lite annurlunda drömbröllop men så skulle jag vilja att det skulle se ut :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0