natti, natti!

Nu ska jag sova, skön dag idag. Bara kunna sitta och slappa hela dan typ, nice, nice! Kom på att vi har projekt i skolan imorgon och dte är typ som ett lååångt arbets pass såå ajg sket i att öva till 5 min talet nu gör det i skolan imon istället. 
Hittade en annons om en medryttar häst på hastnet.se idag, ang. en äldre hopphäst, träningar för ridlärare ingår, lät direkt som något för mig, så jag mailade nyss. Penta är jätte snäll och så emn jag vill hoppa, och utvecklas och det känns inte riktigt som att jag gör det på han. Men vi får se det är ju bara ett skickat mail. 
 
Sov gött och så hörs vi imorgon!
 
Komme rni ihåg Desperado från Polen? Rikgtig biff häst! 
 

Kommentarer
Anita

Trevlig blogg :)

Svar: Tack! :)
Marta

2012-12-06 11:51:41
URL: http://siliiins.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0