VECKANS BLOGG VINNAREN!!

Förlåt, glömde dra veckans blogga vinnaren igår, så jag gör det idag :) 
 
Vinnaren blev den här tjejen! Grattis!
 
Här är några ord från henne om hennes blogg:

Min bloggar handlar om mig och mitt liv, min vardag,mina tankar & känslor. 
Jag är en 99:a, bor mitt i Småland och jag brinner för djur och foto. Jag delar även med mig lite tips då o då och försöker skriva ärliga och bra inlägg som möjligt. Jag uppdaterar dagligen och så ofta jag kan. Hoppas ni kika in på min blogg och stanna. Ha det bra! <3
 

Jag tycker att ni ska kika in på den här tjejens blogg, det är verkligen värdt, mycket fina bilder och välskrivna inägg. En bra blogg! 
 
Kan tyvärr inte lägga in någon bild från hennes blogg för min data har cp:at sig, men det får bli utan då :P

Kommentarer
Cajsa Fotograferar

GOOOd jul :)

Hoppas ni hade en riktigt mysig julafton, kram och god fortsättning på julen! :)

Bloglovinbyte nu? :)

Svar: Tack, tack! Julen var verkligen god :D Följ mig och skriv siffran så följer jag dig :)
Marta

2012-12-25 12:02:50
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se
Kitiya

Tack så himla mycket för din länkning till min blogg! <3

Svar: Så lite så :9 Delta gärna nästa gång med :)
Marta

2012-12-27 18:09:47
URL: http://www.dinbaby.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0