Wiiiee! :D

Bloggen går fram åt, bättre än fram åt. Älskar att blogga nu. 
Statistik koll:
Unika besökare: Hela 80 besökare! :D För ett tag var jag super glad när jag hade 20 besökare och nu har jag 80! 
Sidvisningar: Just nu är det 241 sidvisningar!
Kommentarer: 61 kommentarer! Det är helt awsome!
 
Tusen tack för att ni besöker, läser & kommenterar. Riktigt roligt att se en awsome statistik och flera nya kommentarer varje gång man loggar in på blogg.se. Ni besöker ju så bra så jag tänkte att jag kan göra något roligt för er med, tänkte köra veckans blogg snart. Där ska ni få kommentera och länka eran blgg och jag väljer en blogg som jag gillar eller så lottar jag ut en blogg och länkar den samt att ni får skriva en pressentation om bloggen och er som jag publicerar med inlägget :) Vare det roligt? 
 
 

Kommentarer
Carro

kul =)

så roligt att höra =)

2012-12-17 21:41:21
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0