Badat!

Hej! Idag har jag varit och badat ute för första gången i år :D Det var kul men skit kallt :/ Men hoppas att det kommer bli lite varmare snart :) Vad har ni gjort idag?? 
Jag har typ inget att blogga om nu..
Eller juste jag skrev ju inget inlägg om ridpasset igår :S Hahhaha! Jag är ju lite glömsk :P 
Jag red inte ut för Mackens ägare brukar vilja följa med och cykla när jag rider ut, och hon var inte hemma så jag red i paddocken. Men planen var ju att jag skulle rida ut barbacka. Det hade regnat lite innan jag kom dit så grästet i gräspaddocken var blött. Så jag skrittade och travade lite bara. För man vill ju inte gå omkull precis ;) Men jag jobbade honnom ordenkligt i traven! I Sen red vi lite skäänkelvikningar och framdelsvändningar och volter :) Men jag var riktigt sugen på att rida barbacka så när jag hade ridit i typ 20 min så tog jag av sadlen och hoppade upp barbacka istället :) Då gick det mycket bättre för jag verkligen ville rida barbacka igår :) Han var super duktig och samlade sig fint några gånger. Jag red ca. 40 min. För jag var fortfarande lite trött efter resan från Polen och hade lite ont i huvudet innan. Så efter det red min lillasyster, i kanske 20 min. Också barbacka :) Det var andra gången hon red barbacka och hon var riktig duktig, hon vågade till och med trava en bit. Sen fick hon göra lite olika balans övningar :) Och hon red i en ganska framåt skritt, för eftersom jag inte galopperade något så vilel jag att han skulle få lite motsion när hon red också :) 
Jag nu ser man fram emot att provrida 2 nya medryttar hästar snart :) (ingen dag bestämd än men snart hoppas jag)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0