Dagen

Godmorgon! 
Idag har jag kliptklorna på min sötis Misia, det är väldigt jobbigt och läskigt. Hon blir helt vild och rivis och allt möjligt typ :/ 
Sen var jag ute och hoppade med Rajtek lite, det var längesen nu men det gick bra. Det blev bara ett hinder så inget avancerad. Ville bara se om han fortfarande tycker att det är roligt och så :)
Sak nog ut och klippa gräset snart :) Vet inte varför men ajg tycker att det är kul att klippagräset. Och det känns bättre att vara ute i trägården när gräset är kort klippt. 
Sen ska jag nog till stallet, alltså det stuteriet, om ni kommer ihåg? Det var längesen jag var där. För innan vi åkte till Polen så var det mycket prov i skolan och så, så jag har inte haft tid och sen var vi ju i Polen i 3 veckor så jag har nog inte varit där i 1 månad tror jag. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0