Nu när man ska leta häst..

..så kommer ALLA kännslorna tillbaka, ALLA kännslor från ALLA hästar som jag har ridit mycket och verkligen älskat. Har ingen aning varför.. mina kännslor blir blandade nu...Samantha, Desperado, Ymer och nu kommer nog "lämna Macken" känslan att komma snart. MEN jag måste ta mig igenom dte och hitta rätt häst som man också får en speciell kännsla av. Jag har alltid fastnat för dom lite specielllare hästarna, dom annulunda som få gillade. Dom speciella, annulunda, svårare hästarna blev dom bästa, lättaste, coolaste hästarna för mig. Och det att dom är speciella är bara ett stort +. Jag älskar dom, Samanthisen (Samantha), Dyziak (Desperado) och så sist men inte minst Ymer! OM det bara gicka att hitta någon häst som var till salu och som hade den speciella kännslan så skulle det vara bra. Ja, vi får se om jag fastnar för någon häst lika mycket som jag fastnade för dom ♥

Kommentarer
Ewa

Du ska hitta en häst, som du kommer att älska till livet slut.Jag lovar,att hjälpa dig och leta efter en häst som passa dig bäst.

Svar: <3
Marta

2012-07-30 00:09:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0