Ska åka hem idag

Både kul och tråkigt. Men som jag kommer ju ändå komma tillbaka till Polen om några månader :) När jag kommer hem så ska jag fixa en ny design så fort jag kan. Kommer hem på måndag kväll och sen på tisdag ska jag rida Macken, det var länge sen jag red han. Det blir nog en barbacka tur i skogen, känner för det. Inte träna hårdt så som det har varit i Polen (det var ju jätte kul, men man måste variera lite ibland), så det blir bara lite skritt och kanske lite trav med. Får se om föräldrarna följer med, då kanske tar vi med Rajtek så att han får motsioneras lite med heheh :) Förlåt för dålig uppdatering, men nu dom sista dagarna så är det typ fullt upp. Men när jag kommer hem så blir det narmal uppdatering igen, minst 5 inlägg per dag. Det kommer också komma mycket mer hästar i bloggen och mit liv med, ska ju åka och provrida två nya medryttar hästar någong dag när jag hinner när jag kommit hem :) Och jag lovar er massor med bilder på hästarna i ridkolan, ridbilder, och annat :) 
Hinner no inte blogga mer idag, vi åker ikväll. Inte under resan helle rmen när jag ar kommit hem så =)



Mack <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0