Tillbaka!

Så nu kör vi igen! Jag är tillbaka! Har saknat bloggandet lite :) Har harft jätte kul och vilat ordenkligt! Som ni redan vet så letar jag häst nu. Jag kan knapt tro att jag skriver det och att jag gör det men jag letar häst nu! Helt otroligt vilken känsla. Har varit på en provridning men tackat nej och jag ska provrida en häst på onsdag. Jag letar hela tiden :) 
Under tiden jag inte har bloggat så har jag varit med husvagnen på öland, solat, badat, tagit det lungt, ätit massor med glass, ridit, och bara haft kul :D Men nu saknar jag faksiskt det vanliga livet med rutiner. Jag gillar det, rutiner alltså, så som hästar hahah, nej men det känns bara skönt att vakna på moorgonen och ha en lista i huvudet på vad man ska göra och vilka tider och så, jag gillar det. Men snart så ändras nog alla rutinerna då kommer jag ha mindre tid men det kommer vara jätte kul för jag ska ju köpa häst :)

så här ser min häst shema ut nu:
 
måndag - stallet (alltså stuteriet)
tisdag - rida Macken
onsdag - provridning nr 2
 

Jag ska försöka köra som vanligt nu, minst 4 inlägg per dag, vi får se om jag lyckas :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0