Inte orkat blogga xD

Men nu får ni ett inlägg och jag ska försöka blogga minst 4 inlägg per dag.
I fredags red jag Samantha <3 på ridskolan. Och vi skrittade en runda i skogen först och sen red vi lite i ridhuset i trav och sen var det slut. Inget nytt som vanligt... alltså vi gör inga övningar elelr något sånt :/ Det är kul att göra lite olika grejer och inte samma grejer hela tiden, men aja. 
Ska kanske rida Macken idag ockås men det är inte säkert för han hade ett svullet öga igår, förmodlingen var det någon mygga eller något som bet han. Men det har kanske gått över. Så han ägare ska smsa till mig om jag kan komma eller inte. Om jag inte ska rida Mack så ska vi till IKEA och köpa nya möbler till min lillasyster men det blir nog något nytt till mig med ;) heheh!
Mamma såg en orm i trägårde i fredags så nu vågar jag inte gå ut hahah! Men rädslan går nog över snart =)
Igår puttsade jag alla mina ridskor. Inte så kul men det måste göras. Så nu är all rena och fina :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0