Mina SM-föremål (howrse)

Detta är mina SM-föremål på howrse. Om någon vill byta något eller köpa något så är det bara att säga ;) Ni kan skriva det på facebook i howrse gruppen om ni är med i den då. Annars går det även bra att skicka ett PM på howrse, skriva det i en kommentar eller skicka ett e-post till adressen: [email protected]
Jag kollar mailen flera gånger om dagen så jag kommer nog inte missa någon ;)
Och så lite till :D
Så! Det var alla :) Säg bara till om ni vill byta eller köpa något ;) Ps! Jag heter Orraryd3 på howrse!

Kommentarer
NewNature

Haha xD Fy vad många svarta orkidéer du har x) Ska du fortsätta ha den här layouten på din blogg för om det är så kan du väl kolla hur stor den nuvarande bilden är? Det skulle hjälpa mig att göra en header :)

2012-05-07 19:20:22
Marta

Vet inte vilken jag ska ha. Och jag vet inte hur man kollar på hur stor bilden är xD (jag vet jag e trög)

Vet du hur man ska göra för att kunna ha flera sidor med inlägg för alltså all får inte plats på en sida så sen försvinner dom typ :(

2012-05-07 20:02:09
URL: http://willnevergiveup.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0