Nu har man varit i IKEA ;P

Köpte inte så mycket, bara såna där små grejer som några vas, plast blommor xD och lite annat. Snart kommer min bästa vän Klaudia <3 Det är rätt varmt ute så vi kanske går ut, om vi vågar det. För det var en orm i trägårde i fredags :S Läskigt! Men jag är mer rädd för getingar än ormar hahha! Men vi kanske går ut och solar eller något. Jag känner verkligen att jag behöver lite nya bilder till bloggen så jag måste fota lite hästar, Misia, Rajtek och kanske lite annat :)
Kan fota Rajtek och Misia idag och ska försöka lägga upp det här. Men får se om jag hinner och så ;)
Bjuder på lite gamla bilder änså länge :P
Ha det bra!

Lilla HenriEttan! Inte för social alls. Hahah! Konde knappt ta kort på henne för hon stog med mulen mot mitt ansikte hela tiden! Gosiga häst!



Tjjja, Samantha är ju inte heller helt normal XD

Söta Misia! Gosa, gosa och gosa! Täcke kuddar mjuka soffor, det gillar hon hahah! :P

Kommentarer
marion

Jag ÄLSKAR din blogg!;-)

(Jag heter m.k01 på howrse)

2012-05-29 20:36:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0