Packa :/

Jao, nu har man packat! Ska Packa mer sen. Blir ingen ridning imon då vi åker hem i från vid 3 så jag hinner inte. Men jag ska iaf rida i Polen :)
Hann inte blogga så mycket idag, hinner nog inte blogg mkt inorgon heller för då ska man packa klart det sista innan vi åker. Sen är det typ 1 dygns bil resa ner till Polen, skit jobbigt e det men jag är typ van nu. Fast sen så om man tänker på hur kul det kommer bli så är det faktiskt värdt att åka bil i 1 dygn, och båten med. Neee, men det brukar gå lite snabbare så om vi åker te Polen vid 3 på eftermiddan så e vi där typ vid kanske 8 på morgonen på lördag. Och hela lördage kommer bli solig å fin med 27 + grader :) Inget bättre än fint väder efter en jobbig resa. Ska ladda emd lite tidsinställda imon  å så mobil blogar jag så länge vi e i sverige ;)
Jag hoppas att resan går bar och att det inte tar för långt tid.

Bjuder på en bild på Henri Etta! 
Snacka om cool! xD



Ha det bra här i Sverige mina fina läsare!!

Kommentarer
Ebba :D

Sv; Han är inte min, utan min foderhäst. :) (du menar han i headern va?)

Jag har varit fodervärd åt honom i snart ett år :D

2012-05-10 21:17:10
URL: http://northons.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0