Prao

Denna veckan kommer bli rätt kul! :D Skolan är bara måndag, tisdag och fredag. På onsdag och torsdag så har vi prao och då är jag i det stallet som jag är "skötare" på :) Det ska bli jätte kul! SÅ då kommer jag vara där hela dagarna! På måndag ska jag rida Macken. Tänkte rida lite i paddocken (typ som vanligt). På fredag så ska jag rida på ridskolan och sen typ direkt efter det så åker vi till Polen!!! :D Det ska bli jätte kul! Kommer inte blogga så mycket då. Men jag ska fixa några tidsinställda inlägg och sen så kanske jag slänger dit ett eller två inlägg om dagen. För utom på resan då. För då har jag inget internet.
Kan låva er att det kommer många inlägg till idag!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0