Ridit :D

Hej! Fi vet ju att jag inte har sa mkt tillgang till internet har. Sa jag kommer uppdaterar inte sa mkt. Men iaf, jag red igar  :D Sjukt nojd! Ska beratta mer nar jag ar hemma, det ar lite svart att skriva utan dom tre sista boksteverna i  det svenska alfabetet. jag ar hemma pa sondag. Nar jag kommer hem sa ska jag uppdatera sa mkt som vanligt och inte som nu att jag typ bra slanger hit nagot inlagg ibland och inte ens varanan dag. Ridskolan i Polen ar verkligen skit bra! Hoppade forsta gangen i mitt liv igar, det var ett kryss pa ca. 80 cm, det kanndes verkligen jatte bra! Jag tycker att det gar alldels for sakta i den ridskolan jag rider i. Ska rida imorgon och kanske pa fredag med :) Ska skriva en massa inlagg nar jag kommer hem. Ska beratta om hur det ar i ridskolan i Polen och massa annat :) Kopte ett par nya ridskor och ett par nya short chaps  :D Riktigt fina och billiga! Bild kommer kanske ;)
Hors en annan dag mina fina lasare! Kom lavar massa uppdate nar jag ar hemma!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0