Så korta inlägga :/

Jag gör typ bara små å korta inlägg. Ska försöka bli bättre, göra längre inlägg med bilder och så :) Men iftast så vet jag inte vad jag ska skriva om :/ Vet inte om ni vill läsa mer om hästar och ridning kanske? Eller kanske mer om mina djur? Eller mer om howrse?
Jag kan ju inte förbättre mig så mycket om ni inte säger vad ni tycker. Så om ni kommenterar och säger det som ni vill jag ska blogga om så kommer jag försöka göra det :)
Kan ta några kort på min kanin, min lillasysters kanin och vår hund så kan jag lägga upp dom här. Så att det inte blir så tråkigt med bara gamla bilder ;)
På fredag blir det ingen ridning :/ För vi ska till Polen. Men jag ska rida i Polen istället :) Så jag åker till Polen nu på fredag och kommer tillbaka på söndag (nästa söndag då) ;)
Det kommer fler inlägg senare när jag är hemma :)

Kommentarer
Sofia

Tack så mycket! :)

Din design var riktigt snygg!

2012-05-08 15:53:50
URL: http://sofialennerkvist.blogg.se/
Marta

Hehehh! Min design är ju inte snygg! Jag väntar på att min ska bli klar så jag har den här bara för tillfället ;)

2012-05-08 16:11:08
URL: http://willnevergiveup.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0