Sista inlägget idag!

Nu säger bloggen godnatt! Sista inlägget idag! Det blev 7 inlägg (tror jag) xD Inte så dåligt :) Och ca. 50 klick och 7 läsare. Tacka alla som läser! Imorgon hinner jag inte blogga så mycket. Typ bara när jag är i skolan. För sen ska jag till Macken å rida :) Ska nog rida i paddocken och se om han fortfarnade vill bocka i galoppen. Om han vill det så får vi väl försöka få bort det och visa han vem det är som bestämmer. Men nej, jag tror inte att han kommer bocka och sticka i galoppen imorgon också, för den dagen han gjorde det så var det första dagen som det var typ 20 grader varmt och han var super pigg direkt. Så han gjorde nog det av glädjen och inte för att vara dum. Men ja, ja ingen vet ju, han kanske börjat testa mig :P
Kommer ett inlägg imorgon om ridpasset :)
Godnatt!

Kommentarer
ava miranda

sv: så! din länk ligger på bloggen nu :>

2012-05-07 11:48:30
URL: http://avamiranda.blogg.se/
Marta

sv: Tack! :D

2012-05-07 13:53:17
URL: http://willnevergiveup.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0