2012-11-04

Godmorgon!
Jag sov länge idag också XD Till 11.. Jag brukar aldrig sova så länge. Jag brukar normalt vakna kl.9 på lov och helger. Men det behövdes nog, att verkligen vila ut sig så att man är full proppad med enerig inför kommade vecka. Sen är jag ingen person som räknar ner till lov och sånt. Det är kul med lov men jag gillar vardagen mer. Man har liksom alla rutinerna :) Och nu ska jag ha nya, elle rnej, det är ju gamla rutiner som kommer tillbaka :) Längtar tills på tisdag, vill verkligen se om jag kommer passa i denna gruppen. Och så önskar jag att jag ska få Samantha. Men det tror jag att jag kommer få. Jag blir super duper glad när jag tänker att på tisdag så kommer jag till ridskolan, läser i pärmen och där står det Marta- F.Samantha sen gå jag till hennes box och kollar om hon är där eller inte. Om hon är där så hämtar jag alla hennes grejer, borstar, myser, sadlar, tränsar, tar på mig alla mina grejer, klappar henne på halsen inna lektionen börjar så att hon är avslappnad (så har jag alltid gjort) sen hör jag ridhusdörren öppsas läraren kommer och ropar in oss. Vi går in jag spänner sadelgjorden, drar ner stygbyglarna, hoppar upp och DÄR vaknade Samantha till! Sen är allt som i en dröm, vi flyger i hennes fart tillsammans, utan att tveka. Ååå vad jag längtar!!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0