2012-11-07

Godmorgon! 
En vanlig onsdag idag, mitt i veckan och sen är det två dagar kvar tills helgen, det går alltid sså snabbt efter onsdagar. Inga spännande planer idag, först ska jag till skolan sen hem och göra läxorna. Jag kan inte åka till stallet så ofta nu när mamma är i Polen för pappa jobbar rätt länge och Katarina kan ju inte vara hemme ensam. 
 
Jag måste nog åka till stan i helgen för att köpa sporrar. Pia sa att hon hellre vill att vi rider med sporrar på vissa hästar än att vi ska sitta och flaxa med benen för då får man dålig sits och då blir allt dåligt. Igår fick jag låna ett par sporrar av en tjej som inte behövde sina men det skulle ju vara bra att ha egna för det kanske inte är alltid man kan låna. Och jag kan använda sporrar, sitter inte och "sparkar" på hästen då utan man driver med hela benet och sen när hästen inte lyssnar så får man nudda till lite med sporren :)
 
Ha en bra dag, vi hörs sen! <3
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0