Beställ gratis header!

Har tänkt att börja göra gratis headers (bilden som man har längst upp på bloggar). Jag gör inga avancerade headrs. Utan bara enklare. 
Här är några exempel på vilka slags headers jag kan göra:
 
Haha! Okej, jag hade visst bara två, dom andra måste jag ha raderat. Men som ni ser, bara enklare header.
 
Om ni vill ha en gratis header så kan ni skicka ett mail till mig på [email protected] och i mailet skickar ni:
  • Bilder som ni vill ha med i headern.
  • Texten som ska stå med och säg vart för någonstan på headern texten ska stå.
  • Den headern som ni har nu (så att jag vet vilken storlek det ska vara). 
  • Skriv vilken färg tema ni vill ha (tex. rosa och lila, röd och svart, blå, orange och ljus gul.
  • Skriv också vilken stil hedern ska vara i (tex. cool, tuff, suddig, genomskillning då kan man ha två bilder på samma ställe och man ser båda bilderna för en som är ovan på är lite genom skillning, tjejig, hästig eller något annat.
Det som är ett måste för att få headern gratis är att ni länkar min blogg på eran blogg och att det ska stå att headern är gjort av mig på headern det kan vara med en pytte liten text i en hörna men bara det står med (det ska stå: By willnevergiveup.blogg.se). 
Annars så får ni headern helt gratis!
 
Ni får headern klar och färdig imom en vecka. Jag skickar med den som en fil i mailet och så lägegr jag upp den på photobucket.com (det behövs för att man ska kunna lägga upp headern på sin blogg) och så skickar jag länken till er i mailet. 
 

Hör av er på [email protected] om ni är intresserade!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0