Bloggen fick lida lite

Förlåt för att bloggen fick lida hela eftermiddan. Men jag satt och pluggade nästan hela tiden men nu är jag sten säker på att läxorna i alla fall! Skolan går före bloggen, tyvärr. men imorgon är det fredag och jag är hemma hela eftermiddagen så då kan jag lova er bra uppdatering ;) Förresten, jag hoppade hoprep idag också, 5 minuter går väldigt lätt nu så imorgon ska jag testa 7 min, på lördag ska jag testa 9 min, på söndag 10 och på måndag ska jag ge allt och testa om jag klarar av 15 min, om jag gör det så kommer jag inte alls vara nervös inför bitestet.
 
Jag bara känner att jag måste börja rita hästar igen. Innan när jag inte red så mycket och när jag inte hade så mycket skolarbete att göra så var det en del av min fritid. Satt och kollade genom mina gamla teckningar, det såg inte sååå farligt ut, hahah! Dess utom har jag massor med olika skugg/skiss pennor så det had eju varit lite synd om dom bara fick ligga kvar i min "penn låda". När jag ritade så ridade jag med bara blyetspennor, dock med olika, inte vanliga HB utan mjukare, vet inte varför men jag kan inte rida med "vanliga" pennor utan jag måste ha minst 4B för att det ska kunna se okej ut. Tror att jag ska testa att rita lite imorgon :) Har saknat det!
 
Nu ska jag bara kolla genom lite bloggar och sen så ska jag sova, är rätt trött nu. Vi hörs imorgon! Med en bättre uppdatering! :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0