Girl time

Är hemma en liten stund nu. Vi skulle bara tömma bagaget. Förlåt för att ni typ bara får lite "jus nu" update idag men det får vara så nu. Ska till nu vidare till Klaudia! Har saknat henne, det var så länge sen vi träffades så et ska bli super kul! Imorgon komemr det bilder på att jag köpte och så ska jag skriva lite om vad som "hände" hos Penta. Köpte mycket ljus, det är därför jag vill åka till ikea ;) Ljus in my ♥, hahah! 
Behövs lite girl time med Klaudia ibland, det känns som att jag kan berätta allt för henne, även om hon är yngre än mig. 
Hoppas att ni får en lika nice kväll som jag kommer ha med Klaudia!
Hörs sen!
Buse, lilla XD
 

Kommentarer
IDA

Tänkte bara tipsa om min nya grymma tävling som pågår över helgen :D
http://adaras.se/2012/november/vinn-500-kronor-pa-selected-by-bloggsebeautyplanet.html#comment
Det är busenkelt att vara med så hoppas du vill delta! :D Kram!

Svar: Ska kika in och kolla ;)
Marta

2012-11-25 18:39:08
URL: http://adaras.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0