Har du någon fråga som du vill ha svar på?

Det känns som att mitt liv har ändrats mycket den senaste tiden. Så ni kanske inte hänger med på allt? Så jag tänkte köra en frågestund här. 
Skriv så många frågor ni vill och jag svarar på alla i ett inlägg och länkar era bloggar (om ni har någon blogg). 
 
Undrar ni något om Svea, Samantha eller kankse Pentagon?
 
Hur jag är som person?(fast det kanske ni redan vet om ni har läst bloggen ett tag)
 
Favorit färg, mat, plats eller plagg?
 
Blondin eller brunett?
 
Ponny eller häst?
 
Hur brukar jag se ut till vardags?
 
Eller ja, något annat helt random som ni undrar :)
 
Bara att fråga på! 
 
Ps! Jag länkar eran blogg om ni ställer frågor (om ni har någon blogg) och så kikar jag självklart in på dne med och kanske kommenterar :)
 
 
 

Kommentarer
Lowa

Fin blogg :)

Svar: Tack! Du får jätte gärna ställa någon/några frågor på min frågestund! :)
Marta

2012-11-08 21:14:54
URL: http://lowagrann.blogg.se
Sara

hur gammal är du? har du en egen häst? :)

fin blogg!

Svar: Tack för frågorna! Svar kommer så fort det har kommit in lite fler frågor! :)
Marta

2012-11-08 21:37:14
URL: http://sarahermansson.se
Malin

* Vad skulle du göra om du fick 1 miljon?
* Favorit märke inom häst världen?
* Favorit hästras?
* Beskriv din drömhäst, ras, utseende, temprament..
* Favorit klädaffär?
* Favorit blogg?
* Vilka bloggar läser du?

Svar: Tack för alla frågorna! Svar kommer i ett inlägg med länk till din blogg när jag har fått lite mer frågor :)
Marta

2012-11-09 07:29:05
URL: http://malinottenback.blogg.se
SiriL

Hej Marta! Kul att du frågade min blogg, och då frågar jag självklart din!

- Har du häst/ponny? Isf a-b-c eller d? :)?

- Pojkvän, om vad heter den, hur gammal är den? Om inte gillar du någon för tillfället.. ;)?

- Blondin/Brunett?

-Kissie/Kenza?

-Favvo affär innom ridningen enligt dig?

- Sommar/Vinter?

Lite fråger där, hoppas du svarar! :)

Svar: Tack så mycket för frågorna! Svar kommer i ett inlägg så fort det har kommit in lite fler frågor! :) Och så länkar jag din blogg då med :)
Marta

2012-11-09 19:08:00
URL: http://sirilindblomz.blogg.se
Elin

Det här är första gången jag går in på din blogg så jag undrar
- Har du kvar Svea elr inte? Eftersom det står i inlägget du skrev efter det här att det var den näst sista bilden du tog på henne.
- Vart i Sverige bor du?
- Har du ridit på ridskola förut?
- Favoritbloggar?

Svar: Tack för frågorna! Svar kommer i ett inlägg snart! :)
Marta

2012-11-09 21:03:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0