Hej

Förlåt för rätt sen update, brukar bli runt kl.15 annars men idag när jag kom hem så åt jag först och sne städade jag mitt rum, så nu ser det mer "normalt" ut. Tog även lite bilder på grejerna från Ikea och på mitt rum ;) Ska lägga upp dom snart. Kvart i fem ska jag börja göra läxorna, sen vid. 18 är det en film som jag alltid (om jag inte är i stallet) kollar på och den är tills kl.19 så sen vid kl.19 då ska jag sätta mig framför datan igen, blogga lite om hur det gick ute hos Penta igår, läsa bloggar och lite sånt. Men nu sitter jag i alla fall i ett mysigt rum med tända ljus. Ska ta och lägga upp bilderna från mobilen nu! Dom komemr om någon minut! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0