Hiss & Diss

Här kan ni följa min blogg via bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/3712087/willnevergiveup
free glitter text and family website at FamilyLobby.com
Dagens hiss går till att vi har en läx fri vecka denna veckan. Inte helt läx fritt kommer det inte att bli då vi har massor med arbeten som ska vara klara nästa vecka så jag komme rfå göra en hel del hemma ändå, men inte ens hälften så mycket som vanligt. 
 
Och en till hiss går till att rida med (short) chaps. Innan red jag i bara strumpor för det mesta och nu kan jag typ inte tänka mig att rida utan chaps, dock är mina ganska fula så jag gillar dom inte så mycket men dom är otroligt skönta coh sitter jätte bra!
 
 
free glitter text and family website at FamilyLobby.com
Dagens diss går till folk som vill sälja sina hästar och lägger upp dom i en annons med rubriker så som "Tävlingsmaskin". "Är ni helt dumma?" är det första jag tänker. Hur kan man bara beskriva sin häst som en tävlingsmaskin när man ska sälja den. Då är ju frågon hur har ni behandlat hästen? Som en tävlingsmaskin säkert. 
Det är hästar, levande varelser. Och inte bara vårt tävlingsredskap/maskin. Jag skulle aldrig ensk klicka in på en annons med rubrik "Tävlingsmaskin", även om jag skulle leta efter en tävlingshäst. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0