Jag drömmer aldrig när jag sover

Hejsan!
Kom nyss hem från skolan. Det var en rolig dag i skolan idag, även om tisagar oftast är tråkiga, men jag är allmänt glad och flummig idag så det kan vara därför. Men en grej var riktigt skrämmande idag, jag dörmmde om en person i natt, jag brukar aldrig drömma, eller jag kommer i alla fall aldrig ihåg drömmarna, men en här gången gjorde jag det och det som var läskigt var att när jag kom till skolan så hade den personen som jag drömde om EXAKT likadana kläder som den hade i min dröm. Det var rätt läskigt faktiskt.. Brukar som sagt aldrig drömma, från hela mitt liv kommer jag ihåg 4 drömmar och 5 med den här. Det är inte mycket det.. börjar nästa undra om dte är något fel på mig? För man brukar väl kunna komma ihåg sina drömmar, i alla fall lite då och då och jag är 14 och har drömt 5 drömmar, normalt? Typ varje gång amn sover öve rme kompisar elelr så, så frågar alla altid varanra vad dom drömde om och mitt svar är alltid "Inget..". Aja, nu skiter vi i det. 
 
Ridning idag juuuu!! :D Som sagt, tror att et är hoppning, det är kul men mina ben är typ döda efter dagen gympalektion, kondition och ben var "temat". Men rätt roligt är det ju att vi gör andra saker än att bara spela fotboll och innebandy. Jag är väldigt taggad inför ridningen, som vanligta typ! Har verkligen saknat alla på ridskolan och själva stämmningen! Nu är mitt liv perfekt! Ridskolan, Samantha, Pentagon, familjen, skolan går bra coh så finns det en speciell person som får mig att vara glad varje dag utan att göra någonting egentligen ♥ Vill att mitt liv ska vara så nu, vill inte ändra något!
 
Love life, and love you ♥

Kommentarer
Fanny & Filippa - Hästblogg

Superfin blogg,besök gärna vår och kommentera :) Allt bra?

2012-11-27 19:14:45
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se
Malin

Jag drömmer typ alltid ^^

Svar: ja, det är typ alla som gör det, förutom mig.. :/
Marta

2012-11-27 20:18:42
URL: http://malinottenback.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0