Jag ryser

Det blev lite ändrade planer idag. Jag var i stallet 2 timmar sen hämtade pappa mig och vi åkte till stan, till Klaudia. 
Kom inte hem för ens en halvtimme sen. Så nu har jag duschat, sitetr här med inpackning i håret och ansikts mask, lyx! Imorgon vid kl. 12 ska Katarina rida Mandy och jag ska skritta Pentagon. Jag ska ju börja rida han ofta nu när jag inte har Svea men han har vilat några dagar nu så jag ska bara skritta han imorgon :)
 
Jag ryser när jag tänker att på tisag kommer förmodligen få sitta på Samantha, känna hennes otroligt stora steg, flyga runt i full galopp på henne, känna mig så trygg och bäst på hennes rygg, ett ända ord, underbart ♥
 
 
 

Kommentarer
alice

tack så mycket <3<3

Svar: :) <3 <3 <3
Marta

2012-11-02 23:49:25
URL: http://superponnyns.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0