J*vla engelska! :(

Jag är så trött på det nu! Det som vi alltid har i läxa i engelskan är alltid att man ska kunna läsa texten flytande på både engelska och svenska och då måste man ju översätta texten och typ lära sig den.. Sen har vi typ 10 instuderings frågor och en j*vla massa glosor, denna veckan har vi 43 glosor! Och allt det är i engelskan, sen har vi andra läxor också. Med tanken på att jag suger på engslska så kan jag säga att det är j*vligt jobbigt att göra allt det och sen på fredag läsa texten inför hela klassen! Jag har inte världens dåligaste självförtroende om ni nu trodde det men när jag vet att jag inte kan någonting så är mitt självförtroende värkligen på botten. Även om jag tränar hur mycket som helst på det så kan jag ändå inte. Och jag kan ju inte lägga ner all min tid till en j*vla engelska läxa för vi har ju massor med andra läxor också! Jag är så himla förbannad! Varför ska vi ha så mycet läxa i JUST engelska?! 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0