Klickat hem skor ;)

Det blev lite mysslyckat i stan idag. Gick runt på alla möjliga sko affärer i 2 timmar men hittade inga som jag ville ha. Jag har väldigt svårt att köpa vinter/höst skor, då finns det inga converse att välja på och då blir det plösligt väldigt svårt. Men i den sista affären hittade jag exakt såna skor som jag ville ha, varma, snygga, stilrena men ändå coola. Testade dom men då så hade som såklart den sista 36:an och det var ju klart också dom skorna som stog framme så att alla kunde testa och så, så dom var lite sändriga, men mamma beställde dom på nätet istället :) Så dom bör komma på måndag eller tisdag :) Jätte fina är dom! Och sjukt sköna också! Dom är verkligen i min stil. Kan inte ha vilka som helst skor när man bor i sina skor i typ mer än 6 timmar per dag, för vi har skor hela tiden i skolan. Men snart är dom i alla fall på väg hem till mig och det är ju roligt :D
 
Hann tyvärr inte köpa några kläder men mamma klickade också hem en fin tröja till mig :)
Tack så mycekt för alla kommentarerna idag, ska ta och läsa genom dom nu och svara på frågestunden. Så vi hörs om en stund! 

Kommentarer
Tussie & London - med drömmen att rida SM

Sv; Tråkigt! Jag älskar snö :D

Svar: Jag med! Och det har typ bara regnat här sen början av sommaren! D:
Marta

2012-11-29 21:00:13
URL: http://londonryttaren.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0