Lilla Svea <3

Här är ett litet filmklipp på Svea när jag är på väg för att ta in henne från hagen. Ganska kort, och min röst är, hahah, CP. Men ni kan ju kolla ifall ni vill se hur hon skakade med huvudet, hihihih ♥ Har nyss lärt mig lägga in filmer på blogen från mobilen. Så nu komemr det komma upp lite filmer då och då :) Ska kanske låna mammas mobil idag för hon har en film när jag red Samantha igår så den filmen komme rkanske upp sen!
 
Åå, det var längesen, typ en månad sen, jag saknar henne sjukt mycket! Men det bler bäst så för både mig och henne. Men hon kommer alltid vara "min" Svea! ♥
 

Kommentarer
Malin

Super söt ponny!

Svar: Hihih! Ja, det var/är hon verkligen! Dock inte min längre..
Marta

2012-11-22 20:16:54
URL: http://malinottenback.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0