Lite till svar då :)

Postat av: Lena, http://lenatoday.blogg.se/

Hur kom det sig att du började blogga och hur kom du på ditt blogg namn? :) Från början hade jag en logg om ett spel där jag skrev lite nyheter och så, men sen tröttnade jag och ville blogga om mitt liv och hästar istället och då skapade jag denna bloggen. Namnet kom jag på då för jag var i en period där jag hållde på attövertala mina föräldrar till att köpa egen häst, men nu ser jag dock att jag heller har det som jag har nu (på hästfronten alltså). För jag försökte lura mig själv men nu vet jag sanningen, jag vill bara ha en häst, Samantha <3

 

Postat av: moa, http://moaahlen.blogg.se/

Hej :D Skriver gärna några frågor till dig. 

Tack! :)
har du egen häst? Nej, men jag trivs bra så! :)

Hur många år är du? Jag är 14 :)

Vart bor du? I kronoberg

Har du andra djur? Ja, 2 kaniner och en hund!

Vilken stad bor du i? dedu ;)

Om du rider, vilken ridskola går du på om du inte har egen häst? Rider på alvesta ridskola och så har jag en medryttar häst! :D

Ja det var lite frågor till dig:D <3 Kramizz  Tack för frågorna, kram!

 

Såå nu avslutar vi frågestunden! :) Om en kvart ska jag till stallet så nu måste jag byta om. Sen när jag komemr hem så ska jag duscha och packa med lite grejer och sen ska skjutsar pappa mig till Ajla! ;D Kommer nog bli roligt!! Det ligger två tidsinställda inlägg, ett ploppar ut vid kl.21 och ett imorgon på morgonen :) 


Kommentarer
molly - jmphoto ♥

SV: Tack så mycket! :D
vill dock helst inte ha kommentarer angående frågestunder, inget som intresserar oss tyvärr :)

Svar: Okej :)
Marta

2012-11-30 16:44:36
URL: http://jmphoto.webblogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0