Love life ♥

Jag är så nöjd med mitt liv nu! Allt har ornat sig så snabbt efter att Svea har åkt, nya rutiner, nytt liv! Allvarligt talat så vet jag inte hur jag hade klarat skolan nu om jag hade haft Svea, det är tight med tid nu, och nu rider jag ändå inte så mycket, när jag hae Svea så var jag ju "tvungen" att vara i stallet varje dag. Nu är det ju den där "slutklämmen" i åttan, betyg ska sättas, srbeten ska vara klara & redovisas, fortfarande mycket läxor och en massa prov också. Det känns väldigt stressande, så imorgon få det bli en plugg dag får sitta hemma och plugga hela eftermiddan. Och nu dom sista veckorna så går et bort en massa lektioner också, som tex imorgon, då ska vi ha någon "hälso dag" så då har vi inga lektioner alls hela dagen, visst rätt skönt utan lektioner och en slappare dag men man hade ändå behöt dom där lektionerna för att göra klart grejer, men, men, nu är det som det är och så får man göra det hemma istället. 
 
Det är ju väldigt mycket i skolan men det går att fixa. Allt känns så himla rätt nu, verkligen allt. Jag vaknar typ upp med ett smile på facet varje dag, skolan har ändå blivit rolig nu, mycket att göra men mycket vänner också. Snart är terminen slut och då är det bara 1,5 år kvar på denna skolan. det är nog det ända som känns dåligt, då kommer ju frågorna, "Vilket gymnasium ska jag välja?", "Vem ska jag bli i framtiden?", "Vilket gymnasium ska jag välja för att det ska passa in till mitt framtida yrke?", " Vilket gymnasium kommer kompisarna välja?", men det skiter vi i nu! Liver är perfekt som det är nu! Hoppas bara att et fortsätter vara så ett bra tag till! 
 
When life is good smile in your style, this is my style... Hahah, bjuder, god natt på er ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0