Lugn söndag

Sorry för dålig bloggning idag. Hade bara ingen lust att blogga. Har bara tagit det lugnt, suttit vid datan, kollat på tv, städat, pratat med familjen och bara chillat. Det behövs lite såna dagar ibland, såna dagar som man inte gör någonting på. Har inte varit och ridit Penta idag för det blev mörkt så snabbt. Men jag rider han säkert nästa helg. Helt vanlig vecka väntas. 

Måndag, passa lillasyster för föräldrarna jobbar
Tisdag, läxor och lektion i alvesta
Onsdag, så har jag äntligen tid för att åka med Emma till stallet, det var så länge sen. Har ju inte kunnat göra det för jag var ju hemma och "passade" Katarina för mamma var ju i Polen.
Torsdag, får se hur det blir då, alltingen åka med Emma till stallet eller om det blir mycket läxor till fredag så ska jag vara hemma och göra läxor.
Fredag, typ inga planer än så länge :)
 
Vi hörs sen! :)

Kommentarer
Nette

Fin blogg!

Svar: Tack, detsamma! :)
Marta

2012-11-18 20:52:55
URL: http://stallflickornas.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0