Nu är julmusten slut..

...men diskmaskinen är full. Man får hitta lite egna sätt på att göra saker ;) Nu sitter jag här och dricker chockladmjölk och äter rostad bröd med ost och tomat, en favotrit för alltid, fast ännu godare med lite gräslök på sommaren! Dock var denna chockladmjölken vi hade inte alls god :/ Den smakar ju bara socker.. Men som tur är så har vi sån där mackin där man kan göra chockladmjölk, kaffe och sånt, MEN då hade vi ju såklart inte chockladmjölk. Så jag får väl ta och nöja mig med lite saft istället. Men det är ju inte så dåligt det heller. 
 
Är så otroligt taggad inför lektionen imorgon! Undrar vilken häst jag komemr få? :) Tänk, tänk om jag komemr få sitta på min ängels rygg? Jag skulle vara världens lyckligaste person! Jag fungerar verkligen sjukt bra med henne! Vi har lisom samma tankar, båda tänker framåt och ha kul! Har alltid varit jätte nöjd med passen på henne. 
Om jag får rida henne imorgon så kommer jag njuta av varje steg på princessans rygg. <3
 
Öronen är alltid fram åt och ögonen me, med vi höjer ändå huvudet för att vissa hur mycket bättre vi e!
Kolla bara på henne.. Hittar inga ord.. Min bebis!! <3


Godnatt vi hörs imorgon!

Kommentarer
Elsa-en fälttävlansryttare

Hejhej! Kolla gärna min blogg om du får tid och glöm då inte lämna en kommentar!

Ha en bra dag! :)

Svar: Tack, tack! Ska kika in direkt! :)
Marta

2012-11-12 21:58:32
URL: http://ezzaaass.blogg.se
Malin

Gillar bilden :)

Svar: Ja, den är jätte fin! Lånade den från ridskolans hemsida! :)
Marta

2012-11-13 19:20:43
URL: http://malinottenback.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0