Nu fattar jag ;)

Kikade in på dressyrmupparna.se och vet ni vd jag hittar? Det här: http://dressyrmupparna.se/ratt-svar-11/36452
Gissa om jag blev glad? Ja!! :D 
Tänk att en länk till min lilla blogg står i ett inlägg på en av Sveriges största bloggar! Rätt awsome känsla! Tack och en gång till tack dressyrmupparna!! 
 
Allt va som vanligt i skolan. Typ inget annurlunda händer, alla dagar ser u som dom brukar göra, hahah! Eftermiddagarna ser typ ocksp ut som dom brukar göra, så jag har typ inte så mycket att blogga om. Det kommer ett hiss och diss inlägg om en stund, ska även sno mammas mobil och lägga upp några söta foton på mig och Penta sen lördags. Har även en liten kort film, får se om jag orkar sitta och redigera den elle rom jag skiter i det. 
 
Ha det bra vi hörs om en stund! (förvänta er mycket update idag, när man ser en så bra statistik så vill man sitta och blogga hela tiden).
 
Lägger upp den bilden ogen, bara för att jag tycker att den är så bra! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0