Ny design& heder på G, woop woop!

Kom hem från stallet vid kl.6. Har verkligen saknat alla dom där rutinerna! Pratade med Emma typ hela tiden, hahah! Det är ju faktskt rätt mycket som har hät på typ nästan tre veckor. Mockade, fyllde på vatten, packade påsar för två dagar, la in kraftfodret, och tog in några hästar. Fick till och med ta in hennes 1 åring, det belv jag väldigt förvånad över då det har följt med andra tjejer till stallet som har haft sina hästar i stallet och dom fick inte ta in 1 åringarna, knappt 3 åringarna :)
 
Ny design och header är på G. Dock gör jag inte den själv den här gågen då jag verkligen är väderlös på det och kan typ bara ändra färg. Så den här gången är det http://alicelindroth.blogg.se/ som hjälper/gör det åt mig :) Tusen tack! 
 
Vi hörs om en stund!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0