rubrik..

(ursäkta min rubrik men jag är verkligen jätte dålig på att komma på rubriker).
 
Nu är jag hemma. Har gått ut med hunden. Nu sitter jag i mitt rum, dricker chockladmjölk och ätar riskakor.  Och skriver till er. Har inte mycket planer på eftermiddan, kanske se någon film? Eller göra lite av engelska läxan som är till fredag? Nu när jag inte har Svea längre så ska jag lägga ne rmer tid på läxorna. Jag vilel göra det när jag hade henne också men då fanns inte tiden. Jag var "ledig" 2 timmar per dag och då satt jag vid datorn i en time och den andra gjorde jag läxor. 
Men det var värdt det ändå! 
 

Kommentarer
Sara

jättefin häst :)


kolla gärna in min blogg om du har tid över så blir jag superglad! :D

Svar: Tack! Ska kika in :)
Marta

2012-11-05 20:10:44
URL: http://sarahermansson.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0