Stallet idag igen! :)

Så skönt med helg nu! Ska med Emma till stallet idag :) Sen ska jag bara ta det lugnt. Imorgon och förmodligen på söndag ska jag rida Pentagon. Måste be pappa filma för jag ska prata om Samantha och Pentagon på 5 minuters talet i skolan. Kom inte på något annat och det är bara en vecka kvar tills vi ska redovisa. 
 
Hade tänkt att ändra designen lite i helgen men det blir nog inte så för jag har massor med arbeten som ska vara klara nästa vecka. SO-redovisning, engelska arbetet, svenska 5 min talet, hemkungskaps prov och franska läxa. Rätt mycket är det! Och den här veckan har jag typ inte kunna komma igång riktigt med något, har typ inte haft några ideer så denna helgen får jag ta och plugga myckeeeet! 
 
Vet inte riktigt när jag komemr hem men innan sju blir det nog för mamma jobbar natt idag. 
 
Hörs!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0