Statistiken, wooohooo!!

Statistiken är bätte och bättre för varje dag som går och det tackar jag er för!
 
Vad kan jag göra för att min blogg ska bli bättre?
 
Vill ni ha mer nya bilder?

Länkbyten?
 
Frågostund?
 
Önska inlägg?
 
Eller vad vill ni? :)
 
Skulle vara kul med lite tips!
 
Imorgon åker mamma till Polen. För mormor ska operieras förmodligen på tisdag eller onsdag. Och då vill mamma vara där och det är ju klart. Hon kommer vara borta upp till 2 veckor. Så då får vi klara oss själva med pappa, hahah! Undra hur det kommer gå? Mcdonalds mat varje dag? Nee, vi ska försöka sköta allt :)
 
Det har hänt något cp med min mobil så det går inte mobil blogga :/ Annars så hade jag uppdaterat mycket mer och det hade kommpit mycket mer nya bilder. Så vi får hoppas att den skärper sig snart ;)
 
Hörs sen :*

Kommentarer
Malin

Fler bilder :)

Svar: Tack :) !
Marta

2012-11-04 12:30:28
URL: http://malinottenback.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0