Thé och glass:)

Nu sitter jag och dricker thé och äter glass, bra kombination va? x)
 
Mamma är ju i Polen coh då ska ju jag, pappa och Katarina fixa allt själva hemma. Och jag engagerar mig så mycket i allt så det börjar bli jobbigt, jag vill liksom hålla koll på allt och så, hahha, vad dum jag är då får ju faktiskt också göra något. 
 
Morgondagen då.. Ja, det känns mindre bra. Mamma är ju i Poolen för att mmormor ska operieras. Hon ska förmodligen operieras imorgon på morgonen.. Det känns så jobbigt att jag inte kan vara där. För operationen är väldigt allvarlig, så det är inte 100% säkert att hon, ja, överlever.. Och dessutom så kommer jag vara i skolan så jag kommer inte kunna hålla kontakten med mamma för att se hur det går. Fyy.. Varför ska såna saker hända?

Det händer ju en positiv grej imorgon ändå. Första ridlektionen på ridskolan efter över 5 månaders paus. Det är jag väldigt taggad för men om jag tänker på min mormor så blir allt jobbigt igen. Håller tummar och tår för att det ska gå bra på operationen imorgon! 
 
Sov gott!
 
Du är min stjärna, du lyser starkast. När jag är med dig så får du även mig att lysa  ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0