Fredag imorgon! :))

Imorgon är det fredag och sen helg! Skönt! 
Nu är jag jätte trött efter en lång eftermidda i stallet. Ridningen gick sådär för på slutet märkte Emma att Svea verkade vara halt. Så Anna-Karin ska förmodligen komma på henne imorgon om hon hinner. Lite synd ju :/ Men vi får ju se, det kan ju vara att hon bara har trampat konstigt på en sten eller något för hon är lite ömnfotad.
Nu ska jag kolla lite bloggar så om du vill att jag ska kika in på din blogg så länka gärna så kollar jag och kommenterar. Ska försöka fixa ett tidsinställt inlägg också :)
 
Sov gott!
 
<3

Kommentarer
Wilma

Hejsan! Just nu har jag en tävling där man kan vinna ett par Rubber Chucks, hv polo från emmishopen, skulle vara superkul om du var med! :D http://wilmafur.blogg.se/2012/october/tavling-vinn-rubber-chucks.html

Svar: Deltog precis :)
Marta

2012-10-04 21:46:47
URL: http://Wilmafur.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0