Halt?!

Nu är jag hemma! Nästan hela ridpasset gick bra idag. Hon var mer framåt än igår. Och vi kunde galoppera nästan ett helt varv. Men så plösligt på slutet när jag skulle trava lite lugnt på längre tyglar så blev hon jätte halt! Så ajg hoppade av och gick lite med henne. Hon såg stel ut i hela bakdelen. Och sen när jag gick till stallet från ridhuset så såg man ingenting. Då var hon avslappnad och längde ut stegen. Jag kollade i ridhuset om det var någon sten eller något som hon kunnde trappat på så att dte gjorde lite ont, emn det var inget där. Konstigt, konstigt.. Men vi får se hur hon är imorgon. 

Ps! Förvänta er inet jäte mycekt update ikväll för vi ska ju som sagt ha gäster ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0