Jag är kär... igen! ♥

I det stallet där Mandy (min lillasysters medryttar ponny om ni nu inte visste det) står finns det också 4 stor hästar. Det visste jag innan man jag har bara sett Pentagon för dom andra gick på bete ochd et är bara Pentagon som jag har ridit. Men nu har hästarna kommit in. Och jag såg en vit häst som liknar Samantha lite men ändå inte, ändå annorlunda i beteendet. Hästen var sur hela tiden i boxen, men när jag kom och försökte klappa den då var öronen fram åt och man såg att den blev glad. Jag vet inte ens vad den heter eller om det är ett sto eller en valack men ajg är kär i den hästen. Nu fattar jag verkligen den där "wow till 100%" kännslan. Tyvärr så känner jag inte så till Svea..
Det var en likadan kännsla som jag hade till Samantah och till Desperado. Det är en sådan kännsa som man kanppt kan beskriva. Man slapnar av i kroppen när man ser den hästen, man känner sig så glad så att man bara skulle kunna flyga upp och det känns helt tomt i hjärnan, man har inga tankar alls. Och det kallas kärlet i första ögon kastet. Det var också så det var, ävn om jag inte vet någonting om den hästen. Det är det jag menar men unika eller speciella hästar. Även om någon häst är speciell för mig så kanske den inte alls är det för dig. Alla fastnar för olika hästar. Och jag fastnade för just den. När jag klappade den så känndes det ännu bättre och hästen bet inte och var inte sur längre, utan glad och kelig. Nu är jag ännu mer säker på att jag inte kan ha vilken häst som helst, utan just den som är den annorlunda hästen.. Love ♥
 

Kommentarer
Malin

Söta hästar :)

Svar: Tack! :)
Marta

2012-10-15 19:30:45
URL: http://malinottenback.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0