Jag är smart, jag..

..eller inte. Katarina går ju på teater varje torsdag och då åker mamma, pappa och Katarina till stan och där handlar dom och Katarina är på teatern. Så dom brukar komma hem rätt sent. Och jag brukar komma hem vid 8 från stallet och då har jag alltid med mig nycklar, fast inte idag..Jag glömmde nycklarna, men som tur är så fick jag åka med snälla Emma hem och vänta tills föräldrarna kommer. Annrs så hade det blivi lite kallt för det är minus grader utae och det både regnade, haglade och snöade idag. Jag måste komma ihåg att ta med mig nycklarna, haha! 
 
Det blev ingen ridning idag för ridhuset var upptaget till kl. 8 och då blev Emma precis klar med klippningen (hon klippte Göran) och det var kallt ute och snöade så varken jag eller Emma kännd för att gå upp till ridhuset i detta vädret så vi hoppade över det men imorgon rider vi. 
 
Nu ska jag äta klart, duscha och kolla lite bloggar så vi hörs imorgon för det blir nog rätt sent innan jag blir klar! :) 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0