Liniment

Mina dagar ser ut så här: vakna kl.7, skola kl. 8.30, slutar skolan kl.15, hem, äta, göra läxor, byta om och stallet kl. 16.30, hemma vid ca. kl. 19.30, duscha, äta, sköta om Misa, göra klart läxorna, jag sättrr mig vid datorn för att "vila" vid ungefär kl.21, sitter vid dator, bloggar, kollar bloggar och sånt, sen går jag och sover ca. kl. 22. I det hela ska vi få med 80 situps morgon, 80 situps kväll och försöka träna ben musklerna så mycket som möjligt (ni vet som jag sa igår, att mantyp rider lätt på en sto och står på tår hela tiden, det ger jätte mycket faktiskt). 
Måndag till fredag ser ut så här för mig. Det är rätt stressig och jag är helt slut när jag sätter mig vid datan på kvällen. Det känns som hela jag är ett stort träningsverk, haha! Men vet ni vad man behöver då? Man behöver liniment, precis som hästar! Men vi ahr andra slags liniment. Det är krämer. Jag är helt tokig i det! Jag kan med hande på hjärtat säga att jag har fler än 15 stycken (olika)! Sen har jag några som jag har fler av bara för att jag gillar dom så mycket så jag vill ha ett slags lager hela tiden. 
 
Det hjälper. Särskillt när det gäller ben. SMÖRJ in benen, händerna, fötterna, ansiktet VARJE dag!! Det gör jag coh all träningsverk släpper! :)
 
På yves rocher har dom de bästa krämerna!! :) Det är inte dyrt helle roch alla grejerna är naturliga. Kika in: http://www.yves-rocher.se/control/main/
 
 
Tillbaka till butiken
 
 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0