Lite svar då :)

Nu har det kommit in lite frågor så jag tänkte svara på dom men ni kan fortfarande ställa mer frågor! :)
Vi gör som vanligt, frågor i fet text och svar i normal :)
 
 
Frågorna av: Nette som bloggar på: http://stallflickornas.blogg.se/
 
Mina frågor till dig: 
- hur ofta rider du i veckan? 
6 dagar oftast, ibland 5.
- Hur gammal var du första gången du red? 
9 år :)
- Varför började du blogga? 
Det vet jag faktiskt inte riktigt men mest för att jag ville skriva om mina ridpass och utvecklingen inom ridsporten och sen blev det bara att jag började gilla att skriva.
- Vad är det bästa med Svea, tycker du? 
Att hon är sten cool, helt klart! Hon är ingen häst som blir rädd för fladdrande påsar eller något ännuläskigare. Och det är ju rätt bra faktiskt, men hon är rätt tuff och bitchig också och dte kan ju vara sådär ibland ;P
 
 
Frågorna av: Ponnysmurfarnas<3 som bloggar på: http://ponnysmurfarnas.se/
 
Vilken är din favoritfärg? 
Lila :)
Vilken är din favoriträtt? 
Pizza och hamburgare, jag är ingen "nyttig" människa direkt ;)
Vilken är din favoritblogg och varför? 
Eran! För att ni har mycket läsvärda inlägg, bra bilder av fin kvalitee och man ser att ni lägger ner mycket tid på eran blogg.
Om du fick 10 000 kronor, hur skulle du spendera dom då?
Jag skulle köpa en begannad santa cruz celine hoppsadel, ett par nya mountain horse ridstövlar och ett par converse :)


Frågorna av: Malin som bloggar på: http://malinottenback.blogg.se/

* Har du en egen häst? 
Inte egen men jag har en på foder (Svea) dock ska hon tillbaka till sin ägare snart.
* I så fall vad har du för mål med den? 
Jag ahr inget mål med henne för jag vill inte bli besviken sen. För jag vet inte exakt när hon ska tillbaka så vet ej hur höga krav/mål jag ska ställa. Men vi jobbar på att hon ska får respekt för mig.
* Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? 
Jag skulle köpt Flying Samantha, för dom skulle nog sålt henne för 1 miljon x)
* Favorit citat? 
Follow your dreams, believe in yourself and never say never!
* Favorit hästras? 
Innerst inne så är det arabeiska fullblod <3 Underbart vackra hästar. Men jag skulle inte skaffa en själv, inte än i alla fall för dom är ju inte så lätta hästar att ha och göra med precis.
* Favorit djur?
Häst och kanin <3


Tack för alla frågorna! Ni kan fortfarande ställa mer frågor i frågestunds inlägget :)
 

Kommentarer
Lydia

fin blogg! :)

Svar: Tack så mycket! Ställ gärna lite frågor på min frågestund! :) <3
Marta

2012-10-17 20:57:02
URL: http://svettfux.blogg.se
svea-karin

ja fy fan, nu får det sluta regna!

Svar: Ja! Fast idag så har det faktiskt inte regnat någonting här, och det är ju nice! :)
Marta

2012-10-17 21:25:26
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0