Lite svar på frågestunden

Nu har jag fåt lite frågor på frågestunden. Men glöm inte att ni fortfarande kan fråga mer! :) 
Här kommer svaren, jag gör som vanligt, frågor i fet text och svar i normal :)
 
Frågorna av: Ellen
Vem är din bästa vän? Klaudia är min bästa vän och så har jag flera verkligen mycket, mycket, mycket bra vänner :)

Om ridskolan ringde och frågade om du ville köpa Samantha, eller vad hon heter?:), för 50 000 kr, skulle du tacka ja då? Om ja var vuxen och kunnde bestämma själv så skulle jag tacka ja utan att tveka. Skulle ta ett lån om jag inte hade pengarna och jag skulle inte ens bry mig om någon veterinär besiktning. Jag älskar den hästen över allt annat ♥


Vad är din favoritfärg på hästar? Mmh, den var lite svår.. Bryr mig inte så mycket om dersa färg då jag tycker att alla är fina som dom är. men den färgen som jag fastnar för mest är en sån där riktig, rikgt fux och gärna med vit bläs :)

Skulle du vara medryttare just nu på Macken om han bodde närmare? Om du skulle vilja så ja! :D En grymm ponny är det! Nu när Svea åker tillbaka så skulle jag gärna vilja rida Macken i alla fall varannan vecka om du vill? :)
(Bilden är lånad från din facebook Ellen :) )


Vad är ditt/dina favvonamn på hästar och hundar? På hästar gillar jag långa namn, sånadär klassiska som många berömde tävlingshästar har. Flera ord och så ska det låta vackert med :) Men favorit namnet är Flying Samantha. och på hunder så gillar jag söta och korta namn så att det inte blir för jobbigt att ropa på dom. Har inget favorit namn där ;P

Är jag snäll? Klart du är :) <3

Kan du skicka en bild på hur häststuteriet Svea står på ser ut? Det stallet som Svea står på är det gamla stallet, det är stuteriägarens dotter som har sina hästar där. Det är ett rätt gammalt stall så det är inte särskillt fint men däremot det andra stallet är sjukt fint! Ska försöka ta kort på det någon gång :) Ska försöka fixa något kort på paddocken, ridhuset och hela gården med :)

Kramar från Ellen och Macken!:) Kram :)



Frågorna av: Malin som bloggar på: http://malinottenback.blogg.se/

* Vilket är ditt favorit märke inom häst världen? Mountain horse! I löv it!! :D <3

* Vilket är ditt favorit schabrak? (Av dina schabrak) Jag älskar olivgröna schabrak så det är det som är mitt favorit schabrak av alla min :)
 

* Vilket schabrak skulle du gärna vilja ha? Det här från hööks! Jätte snyggt!!

* Vad står högst upp på din önskelista just nu? Ny ridhjälm! Är verkligen trött på den fula som jag har nu och dess utom så börjar den bli lite gammal nu. Sen kommer nya chaps :)

* Ska du på Stockholm horse show? Nej, tyvärr. För långt dit..

* Vad har du för motto? Follow your dreams, believe in your self and never say never!
 
 
Fråga gärna mer om ni undrar något! Det behöver inte ha med bara hästar att göra! :) 

Kommentarer
Emma

sv: tack! visst är han! :)

bra motto! :)

Svar: Ja, jätte söt! :)
Tack! :)
Marta

2012-10-03 19:59:01
URL: http://emmandens.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0