Nice kväll!

Nu har alla gått hem. Hahah! Vi hade as kul! Det som vi gjorde hela kvällen var att sjunga karaoke XD Det lät ju inte så bra men det var ju kul i alla fall!
 
Imorgon ska jag till stallet, till "min" häst en sista gång, rida ett sista pass på "min" häst, pussa "min" häst sista en sista gång och ta farväl. Hur känns det? Jag vet inte, det känns tomt. Men det kommer nog kännas ännu tommare när hon har åkt och hennes box är tom, hennes grimma inte hänger på sin plats längre, höpåsen  ligger fortfarande kvar, men behöver inte fyllas med hö mer, aldrig mer av mig. Sadlen ska puttsas och lämnas tillbaka, jag ska ta hem alla  hennes grejer, lägga ner dom i en svart påse och försöka glömma henne. Nej, fan det känns förjävligt..
 
Jag tror att jag skippar bloggandet imorgon, jag hoppas att ni förstår.

"Min" häst, min älskling.. hejdå tjejen..

Kommentarer
Klaudia

KARAOKE ;d

2012-10-31 13:36:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0